UPPDATERING . ♥

Hellu girls and boys ! ^^
Jag vet att de var ett tag sedan jag skrev men nu kommer det ett fin fint inlägg till er som nu väntat ^^ .
Just nu sitter jag här vid datorn och glor lite och så läser jag förstås. Världens bästa bok ! <3
''När jag hör din röst'' av Stephenie Meyer. Det är fortsättning på ''Om jag kunde drömma'' .
Jag älskade den första boken, så jag borde nog älska den andra också ^^.



Ella.
Elle tack så hemskt mycket för att jag kommer att få läsa den efter och lite före dig.
Det betyder mycket för mig ! <3
Elle har precis kommit hem ifrån Thailand, medans hon var bort så fick jag äran att passa hennes älskade Wilma.
Som tack för att jag gjorde de fick jag presenter, fina sådana. <3
Bilder kommer här : )



MY LOVE ! <3



MY LOVE x 2 ! <3

BYE. Måste dra nu. Måste läsa ut boken. Fast jag kommer ju inte hinna, men ändå. Puss puss ♥

Kommentera
Postat av: Elle

Hmm...hmm. Min bok eller hur? :P

2009-01-17 @ 20:08:22
URL: http://bloggelle.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0