SJUKHUS ? O_o

Allvarligare än vad jag trodde. Jag är en sån person som typ har ont i magen då och då. Jag brukar inte bry mig alls om de.. Men detta magontet har hållit i sig länge och det gör så ont.
Mamma kom hem för ungefär en och en halv timme sedan, hon visste att jag mådde dåligt. Hon frågade lite om hur jag mådde och sen sa hon: ''Vill du att jag ska köra dig till Lasarettet?'' . Då stannade typ mitt hjärta, jag har stor fobi mot sjukhus, men nu är jag ännu räddare. Det som finns i magen ser man ju inte utan på, det kan ju vara allvarligt.
Jag vill inte åka till lasarettet nu.. Jag vill bara att de jävla magontet ska gå över.

Jag är jätte rädd för att det ska vara allvarligt. Jag är rädd för att de är någon farlig infektion.

Vad ska jag göra ?

Förtillfället  så mår jag mer illa än vad jag gjorde innan.

Och mamma är inte säker på det med lasarettet längre. På ett sätt vill jag till sjukhuset och få reda på varför jag mår så dåligt men på ett sätt inte, jag vill inte veta om de är något dåligt med mig.

Kram bloggessa.


Kommentera
Postat av: Elle

Åk till sjukhuset, bby <3

2009-01-23 @ 19:48:09
URL: http://bloggelle.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0