PENGAR <3 !

Idag har jag gjort av med en halv förmögenhet :S (Mamma kommer döda mig !) .
Anledningar till att mamma kommer döda mig:

1. Jag kom en halvtimme försent hem, skulle varit hemma klockan sex men jag ville inte gå ensam i mörkert så jag tog bussen.

2. Jag slösade bort mina pengar :S Nu har jag bara... 867 :-

3. Hade inte mobilen med mig, jag ringde inte innan jag satte mig på bussen.

Hon har alltså tre anledningar och jag antar att hon är sjukt arg på mig.
Tänkte lägga upp några bilder :) .



Nagellack <3 39 :- på H&M



Inte har jag köpt den, fick den av Philip. Tack så mycket
älskar den !



Just becuse I love it <3



LOVE <3



More then love ! <33

Kommentera
Postat av: Becky

Fick du mascaran av Philip i klassen? Om det är en mascara :P Kram

2009-01-02 @ 21:24:19
URL: http://bloggbecky.blogg.se/
Postat av: Elle

Åh, Inspire <3 Föreviga den - tack <33 pusspuss, Elle

2009-01-06 @ 07:16:12
URL: http://kameraobjektiv.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0