MAGKATARR.

Magkatarr. Jag antar att rubriken säger det mest. Jag har fått magkatarr. Just nu sitter jag här vid min dator och små sörjer. P.g.a min lilla sjukdom så har jag inte varit utomhus sen i fredags. Mamma tyckte att jag skulle gå ut igår men jag orkade inte. Nu har hon fått för sig att hela familjen ska vandra hela vägen till Kina typ, okej typ inte men hon har gjort värsta matsäcken och nu ska vi gå till typ.. monumentet (Det ifrån slaget vid Lund).
Efter att vi vandrat dit så skulle vi inte till stan och hyra en film. Gosh, måste enas med min lillebror. Det kommer aldrig gå. Helst skulle jag vilja gå en lång promenad med en kompis typ. Då kan man ju snacka och ha kul men snacka med sin mamma... ? O_o
Jag har mina anledningar att INTE snacka med henne. Det ända hon pratar om är kärlek och mera kärlek.
Och killar ;P

Jag lovar att jag skriver ett inlägg när jag kommer hem.

PUSS.


Kommentera
Postat av: Anonym

Skriv nu då!

2009-01-25 @ 17:00:58

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0