HELLO MY FRIENDS.

Ja. Jag vet. Jag har skrivit jätte många inlägg där jag säger att jag ska börja blogga förfullt, men det har jag ju inte.
Men jag kan verkligen inte lämna denna bloggen, jag kan verkligen inte ta bort den. Det går inte. Jag börjar blogg här nu. Om jag inte gör det så måste jag ge femtio kronor till alla mina kompisar.
Har ni några nyårslöften i år?
Jag har två stycken nyårslöften.
1. Aldrig ljuga.
2. Spara på mina pengar.

Detta är saker som ibland är lite svåra för mig. Men det där med ljuga, det handlar inte om att jag har byggt upp mitt liv på löngner utan det är mer att jag i alla situtioner ska vara helt ärlig.
Det har jag verkligen svårt för, det här med att vara ärlig.
Så är det bara.
Det känns så svårt att vara helt ärlig hela tiden, de är säkert ingen men jag är ganska oärlig ofta tror jag.
Spara pengar.
Ja. Det är jag sämst på. Verkligen asså, jag är sämst på det.
Jag är känd som att vara pank, det är jag inte direkt stolt över.
Tro inte att min familj är fattig, det tror jag inte att vi är. Men jag har aldrig egna pengar.

Jag önskar er ett gott nytt år och en god fortsättning.
Kram Essa.

Kommentera
Postat av: Soffsan

Att inte ljuga blir svårt -.-' Spc för Michael och din mamma

2009-01-01 @ 20:10:01
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0