HÄRMAPA .

Som vi alla vet så är jag, Elsa. Världens härmapa, eller hur ? (A)
Elle, jag tänkte nu härma dig lite, tar du illa upp ? O_o
Om du inte vill de, så kommentera och så tar jag bort inlägget :P
Elle har som sagt skrivit ett litet inlägg om sina närmsta vänner, då tänkte jag göra de samma. Förlåt.

ALICE .
Hur vi träffades
: Som dom flesta andra i klassen så träffade jag dom när jag började i skolan, det var för fyra år sedan. Men sen blev jag bättre vän med Alice förra året.
Det bästa med Alice: Hon är smart, snäll och hon är en av mina närmsta vänner <3 Och att man alltid kan lite på henne, alice du betyder mycket för mig, hoppas du förstår de <3
Vad vi brukar göra tillsammans: Jag och Alice brukar inte vara så mycket ensama, tror jag O_o
De jag kommer ihåg att vi har gjort är chokladbollskaka (MUMS ! <3), spelat sims på PS2 och gått till handlarn. Minnen Alice <3 Love you


ELLA .
Hur vi träffades:
När jag började i Ellas, Alices, Soffes, Bellas & Jullans klass.
Men nu 2008 insåg vi hur bra kompisar vi faktiskt var, trots bårk och en del svek :P

Det bästa med Ella: Att hon alltid förstår en, att hon alltid lyssnar och att hon är en underbar vän <3
Vad vi brukar göra tillsammans: Kolla på Ghost Whisper, O.C, Filmer. Prata om mig XD. Lösa mina problem. Prata och snacka skit om en del människor. (;O) Elle, ibland känns de som om jag aldrig ger nått tillbaka till dig. Jag menar du löser alltid mina problem, nästan :P.

SOFIA .
Hur vi träffades:
Jag kan inte säga nått annat är, tvåan.
Det bästa med Sofia: Att hon nästan alltid svarar i telendon, lyssnar och pratar.
Att hon gråter tillsammans med mig, Pearl Harbor <3 Twilight <3. :P
Och att hon är en av dom mest fantastiska människorna på hela jorden ! <3

Vad vi brukar göra tillsammans: Tillsammans pratar vi väldigt mycket i telefon, för mycket kanske O_o ?
Prata, snacka skit. Fast vi träffas inte så ofta, de är lite synd.

JULIA .
Hur vi träffades:
Jag och Julia träffade varandra i tvåan, som jag gjorde med alla mina andra kompisar XD.
Det bästa med Julia: Att hon är extremt rolig, snäll och underbar <3 Julllan du är en fantastisk människa som njuter av livet till 100 %. Även om du ibland lever i din askungen saga. Jag älskar dig Julia <3
Vad vi brukar göra tillsammans: Jag, Julia och Gabriela är bästa vänner (L). Vi gör väldigt mycket tillsammans, vi shoppar, går på bio, snackar skit och pratar ut.

GABRIELA .
Hur vi träffades:
Tvåan. Kan man säga nått mer?
Det bästa med Gabriela: Ända sedan i femman, då vi fann varandra och insåg att vi skulle bli underbart goda vänner så har du varit en av världens bästa vän. Innan dess har jag nog lite andra åsikter, syftar på våra bråk. Men jag tror att alla som jag känner kan säga att du är en underbar vän som verkligen kan lyssna. Jag älskar dig Bella <3 !
Vad vi brukar göra tillsammans: Tillsammans med Bella brukar jag shoppa, kolla på film, snacka skit, prata och vara på stan. Jullan brukar också följa med då. 

REBECCA .
Hur vi träffades:
Becca träffade jag när våra klasser slogs ihop, det var i trean. Sorgligt att du inte gick i våran innan dess.
Det bästa med Rebecca: Du är bra på att trösta och lyssna och de gör dig fantastisk <3
Vad vi brukar göra tillsammans:  Jag brukar inte vara ensam med Rebecca, de är synd. Önska att vi var mer än vad vi är nu .


Tjejer, ni kanske har synpunkter på mina kommentarer om er. Då måste ni faktiskt säga till.
Om det är någon som inte vill att jag ska skriva detta om mina närmsta vänner, eller om det är någon av er som står här som vill att jag ska ta bort så säg det till mig.

Kramar från Essa.



Kommentera
Postat av: Elle

Essy <3 Klart jag inte tar illa upp. Du ger, du ger mig så j*vligt mycket asså <33333 Jag klarar mig inte utan dig <3 Älskar dig för alltid <3 pusspuss

2009-01-07 @ 17:29:39
URL: http://kameraobjektiv.blogg.se/
Postat av: Becky

Fint skrivit gumms <3 Vi får väl ändra på att vi inte är så ofta? O.o :P Puss

2009-01-07 @ 20:34:47
URL: http://bloggbecky.blogg.se/
Postat av: Becky

Svar: Kommer inte heller glömma det <3 Löw U, puss

2009-01-08 @ 20:15:08
URL: http://bloggbecky.blogg.se/
Postat av: Alice

LOVE U FOREVER AND EVER ESS. JAO, VI HAR TYP INTE TRAFFATS PA SKITLANGE, MEN DET BORDE VI KANSKE.



SORRY ATT JAG SKRIVER MED CAPS LOCK, MEN ANNARS FUNKAR INTE DATORN ;P

2009-01-10 @ 03:45:30

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0