FÖRLÅT

Förlåt. Dålig uppdatering + trög dator. Jag vet att det typ inte är en ända människa som läser denna tråk bloggen.
Men jag måste säga att jag är verkligen ledsen att jag inte skriver så ofta, men de är ju skola nu och jag är förtillfället allvariligt sjuk, anledning? I dont know.
Jag har jätte ont i magen (illamående typ), jag har inte kunnat äta på hela dagen och jag har bara fått i mig en halv flaska ramlösa på hela dagen. Onormalt ?
Aja. Skit i att jag mår illa nu ska här berättas en del news ^^
Jag har inte skrivit p.g.a min datas internet (trögar en del), skolan, det tar ens tid och sen har det hänt en del förändringar . Jag hatar förändringar och har alltid svårt att vänja mig vid det.

Ljudet av ditt hjärta. Jag verkligen älskar Twilight-böckerna <333 Dom är bäst !

Orkar inte prata om förändringarna.. Ledesen :/

Kommentera
Postat av: Soffe

Sess.. Vad det en är så kan du alltid prata med mej och alla andra i AGREEJS <3

2009-01-24 @ 21:12:28
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0