FÖRKYLD >.<

Är jag ensam om att hata förkylningar som aldrig vill ge sig?
Jag har varit smått för kyld i nästan tre månader >.<  !
Och nu har jag blivit jätte sjuk, WÄÄÄ !
Jag hatar att vara sjuk !
Hoppas att jag är frisk på tisdag :S
Jag hoppas det verkligen, vill inte vara sjuk då :(
Elle, om du läser :) (vilket jag hoppas att du kanske gör) så ska du veta att Wilma mår prima.
Hon dricker dock som en häst. Hon dricker typ tre gånger så mkt vatten som M & M , farligt ?
Har tappat bort mitt biokort igen *suck*. Om det skulle finnas en tävling för världens mest slarviga person, så skulle jag lätt vinna XD .
Jullan, du mst skaffa egna låtar XD.
Kommer skriva mer imånn, i promise.


I am sorry for the things i've done ..


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0