DÅLIG UPPDATERING

Förlåt mig. Jag vet at jag inte uppdaterat på miljontals år men jag har haft mycket för mig..
I skolan har vi haft matteprov och Asien prov, vilket typ gick åt skogen för mig. Det kan man nog säga iaf.
Just nu är jag hemma hos min mycket snälla och högt älskade vän Ella <3
Vi har kollat på Wild Child, mycket rolig och bra XD ^^
Vi har målat naglarna, Elle fick mycket bättre resultat, eftersom att jag målade hennes och tragiskt nog så målade hon mina (XD) .
Sen har vi också ätit, mums. Det serverades spaghetti och bacon hemma hos Ella, mycket uppskattat ^^
Imånn, ja, då vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, kanske... kanske.. uhm.. kompisar ? Dator ? Storstädning?
Eller, kanske ska man ta tag i en viktig sak.. uhm.. Maybe :S
Aja. Vi ska väl.. uhm.. göra samma sak som vi gör nu vilket är.. typ.. ?
Aja. Älskar er alla, ni som nu läser denna genom tråkiga bloggen :p

Kram kram ^^ <3

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0