Blää, lösgodis !



Today.
Idag vaknade jag ganska tidigt, ungefär vid åtta men aja.
Jo, jag har chattat litet med en av min brorsas vänner, Alma.
Hon sa: ''Jag äter godis ! Är du avis ? För att du inte får''
Då sa jag: ''Jag gillar inte godis, bara choklad (L) och föresten så innehåller godis massa äckliga saker som rester från slaktade djur och dessutom löss''.
Hon reagerade inte ens !
Jag bara, OMG ! Liksom.
Jag googlade runt lite och hittade en del intressanta saker som att lösgodis kan orsaka koncentrationsproblem i skolan och en artikel om vad godis verkligen innehåller.
Eftersom att jag har ett såkallat "godislöfte" så äter jag bara godis tio dagar om året och för de så får jag
pengar av mina föräldrar, men jag äter faktiskt inte lösgodis jag äter faktiskt bara choklad.
Jag tycker de är väldigt äckligt med lösgodis, fast jag vet att de flesta som äter de är medvetna om vad de innehåller
men dom bryr sig inte. Jag kan förstå de.
Men ändå, tänker man till när man äter de så känns de bara äcklande.


Puss på er godismonster, förlåt om jag äcklade er :P Älskar er <3


Kommentera
Postat av: S

Vet, det är helt äckligt. Men ibland kan jag inte låta bli xP

2009-02-16 @ 14:45:57
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0