Girlsnight out <3 xD

Tinde och Rebecca H. Japp, T och BH ska ha en tjejkväll i kväll. Inte för att jag fått så mycket information. De börjar 19:00 och slutar typ.. 22:30.
Man ska typ har med sig eget snacks också, tur att jag förtillfället har pengar XD
Me + Money = No good thing ! XD

Helg. Japp, denna helgen tror jag inte att jag kommer göra några bra saker eller anmärkningsvärda.
Gosh, hatar att de snart är måndag >.< !
Vill inte tillbaka till skolan ! >.<

Syskon. Idag har jag passat min syrra i typ tre timmar, mina föräldrar och min lillebror åkte in till Malmö. Jag och syrran gjorde chokladbollar (L) och sen kollade vi på film och vi somnade båda två.

Kort uppdatering. Puss <3

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0