Tisdag -.-

Packa, Packa, Packa ! >_< Helvete ! Shit asså !
Jag vet inte var jag har alla min saker :(
Bläää!
Pengarna är slut på mobben och mina föräldrar är helt sjukt arga på mig för att jag typ inte har några pengar efter som att jag råkade köpa litta saker idag (Ben & Jerrys och tuggummi).
Lite onödigt men ändå. Nu har jag typ... femtio spänn men jag behöver mer, hur ska jag få ihop till hundra tills imorgon ?
Mina föräldrar vägrar låna till mig och jag vet fan inte vad jag ska göra ! >_<
Imånn har jag så sjukt mycket jag måste fixa, jag måste till skolan och hämta lite böcker sen måste jag till stan och ladda mobilen om jag nuhar pengar liksom och sen måste jag dessutom åka med brorsan till Micaels jobb för att vi ska fika, men sen var ju tanken att jag skulle träffa Bella imånn. 
Fast i och för sig vill hon nog inte träffa mig.
Förlåt Bella. Blev bara lite irriterad på er. Förlåt.
I alla fall, nu måste jag fortsätta med min fördärvade packning och sen måste jag leta pengar också.


Puss.

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0