Uhmm..

ORKAR INTE. Fan, jag hatar allt just nu !
Det är ett levande helvete och ingen verkar fatta. Ni fattar ju inte vad jag menar, jag förstår att ni vill att jag ska prata med henne (M) men hur lätt är det!?! Det är så jävla svårt !
Jag vill bara berätta allt, men ni kommer reagera helt fel, ni kommer inte förstå.
Jag kommer bli hatad, ni kommer hata mig, ni kommer inte förstå.
Halv tio, mamma kommer döda mig, jävla regler.
Hela familjen störtar sönder och samman, livet tar ingen vänd punkt och jag faller djupare och djupare in i mina egna problem. Jag gör ingen glad, jag blir inte älskad utav någon. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag känner mig så ensam, jag känner mig... sviken.
Jag fattar om ni inte fattar. Men ni måste fatta, ni måste förstå mig på något sätt.
Allt med M och P ... Fattar ni hur jävla jobbigt det är!?
Jag vet vad ni tycker, men bryr ni er om mig?
Vet ni vad jag känner, vad jag tänker?
Orkar inte vara snäll mot er nu, jag är så irriterad, så ledsen och så jävla förbannad.

Jag är ledsen för detta inlägget, uttryck inget i ord till mig. Jag vet ändå hur det kommer bli. Detta inlägget är helt och hållet skrivet på känslor. Inget mer. Bara simpla känslor från mig.


Kram.....


Kommentera
Postat av: Soffe

Du kan berätta everything. Ingen kmr hata dej- Lovar. Och Jo- Alla älskar dej. True.

2009-02-02 @ 21:43:44
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dej iaf. /E

2009-02-02 @ 21:48:42
Postat av: Becky

Ess, jag älskar dej.

2009-02-03 @ 15:54:27
URL: http://bloggbecky.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0