Mina planer

OMG! Så mycket jag har att göra på så lite tid.
Vad ska jag göra ?
Imorgon måste jag vara på Micaels jobb vid 11.30.
Ett problem är dock att jag och Petter ska ta bussen men vi vet liksom inte riktigt vilken vi ska ta.
Och sen måste jag till stan och sen måste jag också träffa Bella, hur i helvete ska jag hinna ?
Sen har jag min packning också !


Snöö, WÄÄÄ! Blää ! Men vackert ^^ XD <3 XDXD

Hemskt. Tankarna flyger iväg trots att jag försöker koncentrera mig på min packning.
Jo, i somras var jag hos min morbror och hans fru + familj (dom har två döttrar, Kajsa, Ebba).
Hela min familj var också där och då fick jag äran att köra runt min kusin Kajsa i vagnen.
Vi var nere vid någon hamn och sedan var de några grymt söta andungar och jag blev ju helt till mig och parkerade vagnen där och tog genast fram kameran.
Sedan ungefär mellan sjuttio och femtio meter därifrån låg de en mycket trevlig restaurang och vi alla begav oss dit efter ungefär tio minuter fotograferande utav andungar.
Hur som helst när vi satt vi ett bord och skulle beställa så sa min morbror ungefär såhär: 'Kajsa vad vill du ha?''.
Och sen vände han sig om och då var hon inte där och då vände han sig mot mig och stirrade på mig och då insåg jag att jag hade glömt henne borta vid andungarna så jag typ bara släpper min väska och allt sånt och springer så jävla fort för jag fick ju panik. Sen när jag kommit runt hörnet såg jag barnvagnen och Kajsa.
Fatta vad pinsamt det var att gå tillbaka och bara: ''Ja, förlåt att jag glömde er ett åriga dotter helt obevakad på en brygga''.
Jag höll på att dö alltså.

Puss <3


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0