Kära vänner ...

Okej. Jo, jag vet att jag inte är världens bästa vän, jag vet att jag inte är någon vidare bra kompis överhuvudtaget.
Jag vet att jag bett om er förlåtelse många gånger, jag vet att ni många gånger önskar att jag bara kunde vara någon annan men jag är som jag är, jag är den jag är. På många sätt kan jag förändras på många andra så kommer jag alltid förbli den jag är, så är det bara.
Ni vet att jag älskar er och aldrig skulle kunna tänka mig ett liv utan vänner som ni.
Jag kommer alltid försöka förbättra mig och jag kommer alltid vilja vara en mycket bättre vän.
Förlåt för att jag inte lyssnar på er, förlåt för att jag sårar er, förlåt för att jag är en komplett idiot som inte förtjänar vänner som er. Förlåt för att jag inte kan vara den vän ni förtjänar.
Jag önskar att jag var en bättre vän och jag vill verkligen vara en bättre vän men jag är faktiskt som jag är och de är tråkigt nog så att jag är en vän som inte är så bra.
Jag sitter här på min säng och tårarna rinner ner för mina kinder, jag älskar er och jag förväntar mig ingen förlåtelse, jag förväntar mig inte att allt ska bli som vanligt även om det är de jag vill.
Jag älskar er och kommer alltid göra de.
Puss på er <3

För att jag älskar er och för att ni betyder så mycket för mig.

Kommentera
Postat av: A

??? Du är en jättebra kompis Essa, tvivla inte på det! Det är vi som ska vara glada att ha en vän som dig, jag lovar!

2009-02-19 @ 19:11:31
URL: http://skvallerme.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0