Goodmorning

Sjuk. Japp, jag är fortfarande sjuk, dock mår jag faktiskt lite bättre.
Just nu har jag sjukt tråkigt, ensam hemma, sjuk och massa trad program på tv. Vad ska jag ta mig till?
Jag hatar att vara sjuk, de är så extremt tråkigt.
Ska nog jobba lite med skolarbeten nu när jag har enormt mycket tid över liksom.
Just nu har resten av klassen språk, fast i och för sig så är inte de så många.
Nästan hälften utav alla i klassen är sjuka, de är ju ganska många.

Sportlov. Snart är de sportlov.
Då bär de av mot Stockholm, längtar jag?
Ska jag vara ärlig så NEJ.
Jag gillar inte att resa bort, för jag saknar alltid mina vänner och även om de bara är fyra dagar så känns de som att man är helt av skuren från världen.
När jag var i London då kände jag verkligen att jag bara ville hem, kanske beror de på att jag inte kunde kommunicera med någon av mina vänner vilket är väldigt dåligt.
Aja, nog tjatat om mitt problem med att resa.


Puss på er. Alla ni som är sjuka, krya på er <3 ^^


Kommentera
Postat av: Bec

Nä, inte frisk än.. :( Hur mår du då?

Aja, krya på dej du med <3 ^^



Puss, puss

2009-02-12 @ 12:39:39
URL: http://bloggbecky.blogg.se/
Postat av: Bec

Hatar också att vara sjuk -.-



Haha, störtlopp XD Skulle inte tro det :P

2009-02-12 @ 17:00:35
URL: http://bloggbecky.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0