Framtiden

Hmm.  Jag har tänkt ganska mycket den här kvällen och vet ni vad jag tänkt på ?
Framtiden, när jag hör de ordet så ser jag mig själv typ ta studenten och festa osv.
Men tänk om jag kommer göra nått extremt fel när jag är i tonåren, tänk om jag typ.. typ.. blir en tonårsmamma !
På ett sätt skulle de säkert vara coolt men de skulle ju vara jätte jobbigt, tänk liksom om
pappan till barnet typ skulle lämna en så att man var där helt ensam.
Jag undrar verkligen hur det kommer bli i framtiden.
Vad tror ni ?
Hur kommer jag vara i tonåren, vad kommer hända och hur kommer de sluta ?

Puss. Skriv gärna en kommentar där ni skriver hur ni tror att de kommer sluta.

Kommentera
Postat av: Jasper-älskaren

haha, framtiden är ju väldigt lång för oss eller hur, och tonåring kommer du för resten av livet xD Dessutom kan du bara gå och fråga Alice - jag är säker på att hon avslöjar din framtid om du ber snällt ! pusspuss

2009-02-17 @ 16:05:19
URL: http://bloggelle.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0