Min alla hjärtansdag

Min Alla Hjärtnasdag. Japp, igår var det alltså Alla Hjärtnasdag.
Hur jag spenderade den vill du kanske veta ? ^^
Jo, jag åkte till Danmark med familjen. Mycket roligt eller inte riktigt.
Vi typ gick upp sjukt tidigt och sen tog vi färjan över till Helsingör.
Där fikade vi på ett mycket mysigt café, sen gick vi runt och kollade på massa olika saker i små mysiga och trevliga affärer. Sedan bar det av mot Öresundsakviariet, där kunde man klappa fiskar !!! (Det låter konsigt eller hur).
Det var sjukt läskigt, dom var helt... slemmiga typ. Och sen kändes de som att dom skulle äta upp en, jag kan stolt säga att jag faktiskt klappade en rocka ! ^^
Sen när man kom tillbaka till Sverige fick man ett väldigt fint sms av sin kille :P <3 XD
Aja, idag har jag inte direkt några planer.
Jag är så jävla fucking sur på Sims2 men aja. Jag ska nog... Ta det lungt ^^ XD
Ny design kanske kommer idag. Jag är inte helt säker men kanske ^^.
Älskar er som läser, ni får gärna kommentera också ;P

PUSS


Kommentera
Postat av: Anonym

Det var vell kul

2009-02-15 @ 14:34:57

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0