ON THE WAY

Klockan är 07.07 , usch, hatar att stiga upp tidigt.
Men jag har faktiskt varit vaken mycket längre än 07.07, jag gick upp redan klockan halv sju.
Vanligt vis går jag väl upp tjugo över sju. '
Snart ska man åka iväg för att gympa, hatar det men skolan är ju ett tvång.
Idag ska jag vara hemma hos Malte  <333
Annars händer det nog inte så mycket idag tror jag...
Jo, en sak.
Det kommer en rörmokare hem hit ida, och jag fick uppgiften att förklara var man stänger av vattnet och typ vad som var problemet, jag antar att han typ kommer se ut som ett levande frågetecken.
Jag är nämligen sämst i världen på att förklara saker.
Aja, måste ringa till Jullan.

KRAM ESSA


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0