I'M BACK IN TOWN

Okej, nu är jag tillbaka och ska börja skriva som en galen hare :)
Just nu sitter jag på mitt nedsläckta rum det ända som är tänt är min julbelysning och sen lyssnar jag på vacker julmusik, gud vad jag älskar julen ! <33
''Santa Claus is Comming to town'' JAG ÄLSKAR JULSTÄMMNINGEN!!


(Dålig kvalitet på bilden, taggen me min skrotmobbe)

Nu pratar jag med Soffe i telefon, som vanligt. Hehe.
Ska surfa runt och hitta en ny favorit blogg.
Hihi, kanske blir det just din blogg. Skojja.
Aja, nu ska jag jobba på min design, kan inte ta svart & vitt, det har Soffe men svart och rosa får det bli
Hoppas ni är glada att jag är tillbaka.

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0