GOODMORNING !

Gäsp! Har nog sovit lite för lite tror jag,
Idag på schemat så står det i alla fall, utvecklingssamtal.
Jag kommer få så mycket skäll av mina lärare Emil.
Till exempel, jag har inte lämmnat in matteläxan på jättelänge, pratar ganska mycket, tappar alltid bort mina böcker och gör aldrig klar arbeten. Jag är verkligen död !
Önska mig lycka till, för det kommer nog att behövas.



Jag längtar så tills det är jul!
Alla julklappar, julstämmningen, julbordet, Kalle Anka, julmusiken m.m.
Ensam om att längta ihjäl mig?

KRAM FRÅN DEN TRÖTTA ESSA

Kommentera
Postat av: Elle

Nepp, det är du absolut inte !

2008-11-22 @ 09:58:56
URL: http://bloggelle.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0