URSTÄDNING

                    
Mussie ett glatt marsvin som hela tiden käkar & Molly ett Marsvin som är väldigt skyggt

Ja, idag har jag städat som f*n. Eller ja, jag ren gjorde marsvinsburen men inget medel hjälpte, jag testade typ allt till och med sånt man använder till badrummet och den är fortfarande inte ren. Usch, snart ska jag åka och lämna mina marsvin hos Soffe jag hoppas att hon tar väl hand om dom.
Sen har jag lite annat att göra, lämna tillbaka kläder till kompisar och sen typ städa mitt rum innan vi sak åka i månn, och sen måste jag hinna tillbaka innan Scrubs maratonet börjar så jag måste skynda mig.

Puss & Kram Essy


Kommentera
Postat av: SoffePoffe

Ofcurs tar jag hand om dom ;D

2008-07-06 @ 10:21:00
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0