SOMMAR

Även om min syrra nu ligger på sjukhuset måste jag fortsätta att blogga, eller iaf när jag nu har tid till det.
Satt idag skapade jag då denna blogg efter att ha haft tjejenessa.blogg.se som nu mera är raderad. Jag blev liksom lite trött på den men nu har jag kommit tillbaka och troligt vis kommer jag ju typ stanna här, och det är ju bra .
Jag kommer att skriva om mitt sommarlov, hehe :P och vad jag tycker och tänker om saker, kärlek, vardagliga problem och om jobbiga saker i min familj. Mycket mer kommer försåts komma upp, men det var det jag kunde komma på för tillfället. Jag hoppas verkligen att ni gillar bloggen, jag jobbar på layouten men jag är inte direkt nått proffs satt det går si sådär. Under sommaren kommer jag nog hitta på lite roliga saker, hittils har jag gått på sommarkollo och opererat bort min blindtarm, sen har jag varit med kompisar och pratat  i timmar i telefonen, hehe :P
Fota kommer jag göra mycket till bloggen satt ni kan få en liten inblick i vad som händer.
Men nu ska jag jobba lite på koderna, mer kommer inom kort.
En sista sak, tänkte att ni kanske ville lyssna lite på musik satt klart jag sätter in en video, vill ni har just er favvo låt på min sida, skicka en kommerntar med artist/band och vad låten heter. Kanske en liten knäpp idé men det är ju till er jag skriver och ni ska inte behöva plågas av min otroliga passion för My Chemical Romance, låten som jag har valt nu heter '' I'm Yours '' med Jason Mraz.

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0