SOL, BAD OCH MASSA JÄVLA GETINGAR

Japp, idag har man hunnit med mycket laddat kontatkortet till mobilen, liksom hur mycket kan man ringa för ett öre??
Sen har jag solat med mamma och hennes kompis efter det drog jag och Soffs till Källby, svalkande, skönt och hur mycket folk som helst det gick knappt att röra sig i poolen (lite av ett skämt men så var det nästan). Några timmar senare stack jag, mammas kompis, mamma, micael, mina tre syskon och såklart.... SOFFS!! Till Barsebäck för att bada och jag kom typ precis hem, men nu är jag faktiskt helt slut, inatt kommer jag nog sova gott. Ska snart ta mig en god köttbullemacka XD !
Skriver lite imorgon eller kanske senare också :)

Kram eran helt slutkörda Essy

PS. Jävla getingar kommer in i bilden nu, överallt hemma hos mig är det getingar till och med en på mitt vackra rum (mitt rum är inte alls vackert :P ) Men jag verkligen hatar dom, blev stucken när vi åt lunch, JÄVLA GETINGAR

Kommentera
Postat av: Soffe

Vågar man ringa dej?...

2008-07-27 @ 23:23:57
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0