SJUKA I HUVUDET

Japp, hur många galningar träffar man på en dag? O.o
Japp jag har iaf träffat fem galningar idag, Peter., Petter, Philip, Simon och Felix.
Helt sjuka i huvudet är dom alla fem, men kankse bara tilfälligt men iaf en sak är säker Petter förändras aldrig och det vet nog alla som väl känner honom, eller? o.O
Förlåt typ Fille och Malte för det i skolan och jag vet att ni tycker attt jag ska släppa det men jag har fortfarande  dåligt samvete, ni kanske inte direkt bryr er men för mig var det en av de värsta sakerna jag gjorti mitt liv.
Om ni inte bryr er så gör detinget ville bara att ni två ska veta att jag verkligen ångrar det och att hela grejen var en löjlig sak och att det var ganska idiotiskt, förlåt :/
Från eran just nu olyckliga Essy

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0