OM MIG

Har du pojkvän/flickvän? Japp :)
Är du kär? gissa :)
Hur tidigt stiger du upp? Väääldigt seent
Vem/vilka vet mest om dig? Soffe, Bella, Ella, Malte och Fille
Vad ska du göra ikväll? Natta över hos Soffe
Har du utländska föräldrar? Nej
Är du bra på att måla? Nä, verkligen inte
Vem kramade du senast? Iben
Vad längtar du till? STHLM
Sparare eller slösare? Slöööösare!!
Bio eller promenad? Bio med nån som jag tycker om :P
Är du kittlig? Väldigt =D
Rädd för insekter? Allt utom typ nykelpigor :P
Anser du att du är stark? Kan jag inte säga att jag gör
Nämn något som gjorde dig glad igår: Soffe
Vad gjorde du kl 8 i morse? soooov.
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Lasange
'Vad var det senaste du köpte? Muffin på konsum
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad gör dig glad just nu? Soffe och kärlek
Vad gör dig ledsen just nu? Att min pappa är död :(
Humör just nu: GLATT :)
Sommarplaner: Åka till Falsterbo, STHLM och vara med mina kompisar
Gillar du att sjunga? Ja, men nån vidare bra är jag inte
Vad längtar du mest efter just nu? En Nikon D700 :)

Kommentera
Postat av: Soffe

Hej Essa :)

Får du snacka?? Är liksom ensam hemma. Krisläge

O.o

2008-07-18 @ 20:27:05
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0