OM MIG, NEW !

Har du kille/tjej? kille, M <33
Är du kär? gissa :)
Hur tidigt stiger du upp? Halv tolv typ.. men idag blev det tidigt åtta tiden
Vem/vilka vet mest om dig? Malte, Fille, Soffe, Elle och Bessie
Vad ska du göra ikväll? Bada i pool hos min farmor (hoppas jag iaf)
Har du utländska föräldrar? Nej
Är du bra på att måla? Nej! Absolut inte, hela släkten är typ konstnärer men det har inte jag ärvt
Vem kramade du senast? Petter :( USCH !
Vad längtar du till? Farmor, Trixie, Missan och Soffs
Sparare eller slösare? Jag är sämst i världen på att spara så jag är ju en slösare
Bio eller promenad? Bio med nån som jag tycker om :P
Är du kittlig? Väldigt =D , kittligast i familjen
Rädd för insekter? Japp, helt klart speciellt spindlar och typ.. larver
Anser du att du är stark? Kan jag inte säga att jag gör
Nämn något som gjorde dig glad igår: Soffs <333
Vad gjorde du kl 8 i morse? Vaknade av att min lillasyrra (4 år) skrek
Vad har du druckit idag? Juice
Vad var det senaste du åt? Två brända mackor
'Vad var det senaste du köpte? Laddade kontatkortet till mobben
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det tror jag iaf
Vad gör dig glad just nu?  M <3 och Soffs
Vad gör dig ledsen just nu? Att Soffe inte har kommit
Humör just nu: GLATT :)
Sommarplaner: Vara med kompisar och idag sticka till farmor
Gillar du att sjunga? Ja, men nån vidare bra är jag inte
Vad längtar du mest efter just nu? Soffs, M <3 , Elle , Becca, Jullan och många fler

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0