OM MIG

Har du pojkvän/flickvän? Malte <3
Är du kär? gissa XD
Hur tidigt stiger du upp? Halv elva typ -.-
Vem/vilka vet mest om dig? Malte, Soffe, Ella, Fille och Bella
Vad ska du göra ikväll? Njuta av att mina brorsa inte är hemma
Har du utländska föräldrar? Nepp
Är du bra på att måla? Sämst på att måla!
Vem kramade du senast? Folke
Vad längtar du till? Mycket :P
Sparare eller slösare? Sämst i världen på att spara så ja, man kan väl ta slutsatsen jag är en slösa
Bio eller promenad? Bio med nån som jag tycker om :P
Är du kittlig? Sjukt kittlig :)
Rädd för insekter? Japp, speciellt spindlar och larver typ
Anser du att du är stark? Kan jag inte säga att jag gör
Nämn något som gjorde dig glad igår: Soffes mamma
Vad gjorde du kl 8 i morse? Klagade på min lillasyrra
Vad har du druckit idag? Ramlösa
Vad var det senaste du åt? Pasta med tomatsås och pesto
'Vad var det senaste du köpte? Vet ej :S
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag kan inte säga att jag inte tror på det :P
Vad gör dig glad just nu? Kärlek
Vad gör dig ledsen just nu? Många saker, som typ micael, johan, döden och mycket mer.... :(
Humör just nu: Blandat
Sommarplaner: Vara med kompisar
Gillar du att sjunga? Ja, men nån vidare bra är jag inte
Vad längtar du mest efter just nu? Mina kompisar <333

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0