MORGON, IGEN *SUCK*

Japp, ännu en dag på sommarlovet det är inte långt kvar till skolavslutningen :( HELP !!! 25 DAGAR , OMG !!!
Skola igen det låter hemskt i mina öron , jag vill ju träffa kompisarna men jag vill inte jobba i skolan det är så boring, kunde man bara inte slippa skolan och typ få allt inpluggat med USB minne eller nått. Jag är bara så less på skolan, help me!!

Kommentera
Postat av: mimmster

haha xD

men du kör den Irobot stilen du..

fan det e nästan 30 i solen idag, du har väll bättre för dig än att tänka på skolan^^

2008-07-26 @ 09:18:49
URL: http://mimmster.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 09:33:10
URL: http://veckomagasinet.se

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0