MISS

Gud, jag saknar verkligen alla kompisar. Just nu är jag ensam hemma och har bara min blogg att vända mig till, lite tråkigt...
Känner mig ganska nere nu, men jag vet inte riktigt varför. Kanske är det mina föräldrar, sorg eller nått annat jag är bara så himmla nere.
Vet inte ritkigt vad jag ska skriva, har helt slut på ideér ! :S
Det finns inte lika mycket att skriva om nu när det är lov, kan ju inte klaga på nått inom skola och nyheter, eller det kan jag väl men hur mycket ''nya'' nyheter som är intressanta kommer det nu?? O.o
Kanske ska jag börja i någon orginisation som hjälper vårt arma samhälle, om det är någon som läser det jag skriver snälla, plzz jag ber dig att kommentera annars lägger jag ner så jävla mycket tid på något som ingen bryr sig om.
Och till er som har kommenterat, TACK <333 !
Soffe tack för att du tog hand om mina älsklingar, Molly & Mussie <333 !
Din present får du på fredag nästa vecka typ :)

Kram eran trogna Essy

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0