♥ MIN LISTA ♥

HIHI!! Har fått skriv sjuka XD !
Har bara fått så mycket ideér nu, innan ( tidigare idag typ ) hade jag inga ideér alls, FINITO IDEÈR .
Men sen så bara kom dom tillbaka och jag har tänkt göra en liten lista på saker eller personer som jag gillar och beundrar :)

MIN LISTA ÖVER SAKER ELR PERSONER JAG GILLAR

♥    Soffe - för att hon är rolig , snäll och helt... vet inte vad jag ska säga men hon finns iaf med på min lilla lista :)

♥    Rosor - Som ni kankse har märkt vid detta laget typ så älskar jag att fota blommor och det kanske beror på att mina föräldrar är helt galna i blommor och växter och har hela trädgården full av alla möjliga grejer så jag har ju mina till gångar :)

♥    Min familj - Det är kort men betydelsefullt, Jag Älskar Min Familj

♥    Kläder - Vem är inte galen i kläder? Jag älskar kläder men inte för modets skull utan för att det bara är en passion, när jag börjar min fantastiska karriär ( skratt ) så tänker jag bli något inom design, kanske mode, how knows?? O.o

♥    Artitektur - Okej , jag kan inte säga att jag gillar hus i liksom ''titta'' på hus sak men jag gillar att designa hus, rita, måla ja allt inom design typ :)

♥    Trixie - Min farmors hund, är söt , gammal och ganska korkad XD Men jag älskar verkligen den :)

♥  Alla mina fantastika vänner - ÄLSKAR ER <33 !

♥  Malte - Vet att mina kompisar kommer att reagera typ, och Malte själv kanske... Inte så många i klassen som skriver om sin kärlek. Men jag ville det och jag gillar Malte och jag hoppas att han gillar mig lika mycket :) Malte <3

Såklart finnns det fler saker som skulle kunna få plats men ni skulle nog trötna på att läsa allt som skulle kunna få plats här, hoppas ni får ett trevligt lov för det hoppas jag att jag också får :)

Kram eran kärleksfulla Essy


Kommentera
Postat av: Elle

Essy <33 Jag älskar din layout! Skit coolt. Du borde vara riktigt nöjd! Jag saknar dig sååå <3 Synd att vi inte hinner träffas nu... <33 Ååå, saknar dig <33 Sorry att jag härmade dig med lista. Hoppas du inte tar illa upp :S Älskar dig, din egen elle

2008-07-15 @ 13:44:13
URL: http://bloggelle.blogg.se/
Postat av: Soffe

Tack för jag fick vara med <333 Väldigt gulligt av dig

2009-06-20 @ 15:19:48
URL: http://bloggsoffe.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0