JOBBIG LILLEBROSA

Japp, ännu en gång i mitt 12-åriga liv har min brorsa varit jobbig. Idag handlade det om hus nykeln kanske han fortfarande ute och letar :P
Just nu sitter jag vi Filles Mac, helt sjuk dator. Allt ser ju helt annorlunda ut än vad det gör på en vanlig PC.
Fille själv tycker typ den äger men jag tror inte alls att jag delar den åsikten, men kanske den har lite bättre funktioner men jag tycker fortfarande att PC är bättre. 
Hoppas inte att brorsan dödar mig, jag menar han kan vara riktigt våldsam ibland och det är han typ just nu, helt CRAZY!!!
Han slåss, sprakas, slåss med järnrör och sprider ut mina hemligheter, MINA HEMLIGHETER!!!
Shit kan det verkligen bli värre nu eller?? 
Han sa till två av sina kompisar om vad det stod i min dagbok, fattar inte att han kan skvallra! HATAR HONOM SÅ JÄVLA MYCKET JUST NU OCH DET KOMMER JAG GÖRA FÖRALLTID!!! Punkt slut..


Kram er trogna men för tillfället arga Essy




Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0