HEMSKT !!

Idag vaknade jag av att någon skrek helt ovabrutet, det var nästan brutalt och sen hur alla sprang i trappan. Och sen smälldes dörren igen och det blev tyst. Min lillebrosa (10 år ) kom ner och öppnade dörren till mitt rum och han nästan skrek ut: ''IBEN ÄR PÅ SJUKHUSET''. Hjärtat liksom bara stannade min lillasyster på 3 år ligger på sjukhuset först trodde jag att det var ett skämt men han såg liksom helt allvarlig ut. Hon hade visst stoppat in handen i ungen, och får ett jätte stort brännsår på armen, hemskt!! Just nu tänker jag väldigt mycket på henne, fattar fortfarande itne att hon ligger på sjukhuset det är nästan helt omöljigt i min fantasi.

IBEN <333 ! 4-ever in my heart !!


/ Essa


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0