GODMORGON ALLA NI SOM LÄSER! :D

Japp, ännu en dag en av alla 365 :/ Vaknade sent idag men jag var helt uppslukad i min bok igår :O OMG ! Den är så bra ''Förföljaren'' heter den, ska bara säga att man måste vara riktigt koncentrerad när man läser den annars fattar man inte ett skit. Skulle också säga lite förlåt för att jag aldirg lägger in bilder, men jag kan inte hitta den j*vla sladden som man ska koppla in i datorn :S så bilder kommer så fort som möjligt. Idag har jag inga stora planer för dagen, inte så mycket att göra kanske ringa någon kompis och hitta på nått men vem vet kankse jag inte ringer... o.O
Tänker mycket just nu, asså typ på allt kärlek, kompisar, livet, familj, brosorna, syrran, döden typ allt! Jäkligt störigt, kan inte fatta varför jag tänker på allt just nu o.O Ska nog hitta på nått nu inte sitta vid datan ögonen blir fyrkantiga som mor  min säger xD !!

Kram Essy

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0