FIKA PÅ ESPRESSO HOUSE

Japp, idag stack jag tills stan med Ella och Soffe. Vi fikade och kollade runt i lite butiker sen käkade vi Italiensk glass på Glasskulturen, rekomenderar den till alla er som bor i Lund. Sen stack vi hem till Ella och kollade på Ghost  Whisper, lite scary xD ! Sen skulle jag hem och fördreda middag med Soffe och hennes mamma :) det var kul, vi åt pizza (hembakad) och jordgubbs kaka. Sen hade vi planerat lite dunkgömme, kul grej liksom xD men det blev inte så :( men Ella kom (till mig) och vi tittade på säsongstarten av Robin Hood (20.00 på Torsdagar i 4:an) sen gick vi hem till Ella igen och tittade på mer Ghost  Whisper sen var det dags att gå hem och då var klockan 23.00 och nu pratar jag i telefon med Soffe som vanligt xD men ska snart krypa till kojs :(

Kram Essa

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0