TONIGHT I'M NOT GOING SLEEP

ÖVERNATTNING

Yeah, idag är det tjejkväll + övernattning :)
Ska börja packa ner allt jag kommer behöva, i skolan idag.. gjorde vi typ inget kul.
Vi (alla tretton tjejer i klassen) ska natta över hos Nonno (Norea), det ska bli så kul.
Det var skit länge sen vi nattade över hos någon allaihopa men idag blir det så :)
Vet ni vad jag har skrivit hela 208 inlägg på två månader !! 
Ganska coolt, eller kanske inte men det speglar ju hur mycket tid jag lägger ner på min blogg :)

SKOLAN + DAGENS TRÅKIGASTE

Idag började vi med svenska, booring !
Sen hade vi rast och sen blev det engelska vs idrott med tennis, senare var det lunch + rast.
Och dagnes tråkigaste sak går till... *trumvirvel*... RELIGON!
Under religon lektionen läste vi om judendom, det var gripande att se bilder från andravärldskriget.
Att man kan vara så hemsk som Hitler var kan jag verkligen inte förstå.

STÖDFAMILJ?

Funderar på det med ''stödfamilj'' någon som har det eller vet mer om det?
Skulle gärna vara tacksam för lite information, om du har det mejla till: [email protected]
Tack i för hand :)

KRAM ERAN ESSA


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0