TÄNKT

Gud jag har funderat och tänkt, är jag bara en obetydlig tolvåring?
För dig som sitter där bakom din dator skärm och bara glor, du kanske tror att jag är en patetisk tjej som kallar sig Essa och är tolv år? Har jag rätt? Eller kanske du tror att jag är en hyfsat bra bloggare och läser gärna det jag skriver?
Eller så bryr du dig inte.. Men för mig är min blogg mitt liv i kvadrat, jag skriver ner alla mina tankar och alla mina känslor, jag delar med mig. Här kan jag vara som jag vill, här bryr sig igen, alla bryr sig i världen utanför Internet.
Här kan jag säga vad jag vill, eller ja kanske nästan men vad spelar det för nån roll?
Om du bryr dig svara plzz, skriv nått smart, nått klokt och snällt, jag är verkligen i behov av glada grejer. Hela mitt liv är fan baserat på tragedier :(


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0