SUCK

Mamma har bestämt sig, jag får ingen ny Converse väska, BU!!
Antaligen fär att hon får lägga så mycket pengar på min dator, virus pogram, försäkring och lite annat men iaf det är ju snällt att hon ställer upp, Tack mamma <3 !
Jag håller mig nog till den gamla, soffs sa att jag skulle tvättta den men jag vågar fan inte. Det ligger ett dö ruttet päron som nästan är ett år gammalt och sen är det lite mer antika saker som en hundra årig macka, tror jag har inte kollat så noga men jag ska ringa arkelogerna här i Lund och så får vi väl se om det blir nån utställning med antika och allmänt äckliga föremål, lust att komma? XD

Här har ni min väska, kan inte fatta att jag valde den färgen men det är iaf inte så svårt att hitta den, man ser den ju väl ? Elr tycker du att man inte ser den ordentiligt?




Jag har misshandlat den :( Usch, stackars väska :'(


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0