SLITER

Gud, det är verkligen jobbigt att städa och jag är inte ens klar :( Har städat i typ tre timmar eller nått. Snart kommer mina föräldrar hem och då måste jag fortsätta leta efter mina pengar om jag inte hittar dom så får jag offra lite. Mamma hade planerat stor shopping i London, men om jag vill ha min dator så får jag avstå från kläder och inte klaga för att mina syskon kommer få. Men på ett sätt är det rättvist, jag har totalt från förra året till i år blivit av med 1200:- . Gud jag är verkligen sämst på att ''förvalta'' pengar.

Kämpar vidare med layouten, vill göra något snyggt men jag lyckas inte riktigt :( Har inga bra pogram på min dator, så dåligt. Men jag klarar väl mig, tror jag iallafall. Soffe är på Nova med Elle så jag har ingen ''prat''- vän just nu :(
Och för er som inte vet vad Nova är så är det faktiskt Lunds köpcenter som jag spenderar många timmar på.



Bild från en hamn

Ensam hemma är jag verkligen, gud saknar skolan nu. Asså inte allt arbete utan kompisarna.
En hemsk sak jag kommit på eller okej det gjorde jag för länge sen, om min pappa inte hade dött så hade jag aldrig träffat dom i min klass. OMG! Lite hemsk tanke asså...


Kommentera
Postat av: Agge

Fin bild.:)

2008-08-11 @ 17:22:19
URL: http://agge1.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0