SLEEP OVER PARTY !

Okej , inget party bara en liten tjejkväll, jag, Elle och Soffs. Det blir nog ett par avsnitt av Ghost Whisper .
Kanske ska jag packa nu? Elr? O.o
Snackar med Soffs, och hon säger att min lillebrorsa är en ytlig liten fjortis... håller jag med?
Vet inte kanske...

Var med soffe och Elle när dom klippte sig , dom blev verkligen snygg :)
Själv fick jag lite graits, plattade håret och tunnade ut luggen lite, faktiskt kul :) Riktigt schysst frisör också ..

Kram er babblande Essy

Kommentera
Postat av: Julia

Hej!

ska också klippa mig snart, men vet inte hur!!

lugg står etta på min lista men jag vågar liksom inte... jag vill inte ha uppklipt heller, för om man har uppklippt på mitt hår så ser det bara tantligt ut... har du helt rak lugg eller?

kram

2008-08-06 @ 12:17:13

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0