SKIT OCKSÅ!

En sån jobbiga dag jag har haft. IDag börjarde vi 08.20 det är hela tjugo minuter tidigare än vanligt ! Idag hade vi först spanska, och jag måste säga att jag lärde mig en hel del. Sen var det matte, rast, religon, slöjd, lunsh, rast, biologi och svenska. USCH ! När man rabblar upp allt blir det plågsamt att lyssna :(
Lunchen var BLÄ idag, nån korvgryta med ris och bönor, låter det gott?
Nej, just det, äckligt!
Läxor har jag massa, engelska, matte och spanska.

Min lillasyster springer runt i huset i bara trosor (hon är 4:a år) och hon är så stolt för att hon har fått nya, jag kan inte riktigt fatta varför man vill skylta med underkläder inför mammas ''bokcirkel'' vänner... hmm.. en vardagsmysterium olöst..

Ska nog göra mina läxor snart, men jag har bara en sak kvar att berätta för er..
Min nya dator är paj, redan första dan lägger den av, asså shit jag har världens otur, världens otur !

Kram eran trötta Essa

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0