OBETYDLIG?

För er som läser så kanske ni tänker så här : ''Skit samma det är ju en av alla miljontals bloggar i världen'' men för mig är min blogg ett ställe där jag kan skriva om vad jag tycker och tänker. Alla mina tankar, känslor och bilder samlar jag här och jag tycker att det är underbart att blogga, bli hörd på internet. IRL känns mina tankar och känslor inte lika betydelse fulla men på min blogg är det ju bara jag som hörs så då är det något helt annat.
Visserligen är det alltid svårt att hitta någon som skriver bra och är allmänt trevlig. Jag gillar själv att läsa bloggar som personer med stora personligheter skriver. I mitt huvud har jag just nu inga favorit bloggar, såklart vet vi alla om att de mest populära är Kenzas och Blondinbella men hur många läser dom bloggarna för att de gillar dom?
Jag tycker själv att Blondinbellas och Kenzas bloggar är bra i största allmänhet men de sticker inte ut även om de skriver bra och så, medans det finns jätte bra ''mindre'' kända bloggar som skrivs av personer med mycket stora personligheter och de tycker och tänker som de själva vill de är inte en i mängden.
Jag vet inte alls vad jag är, någon obetydlig tolvårning som skriver om sina tankar och känslor, enligt mig själv är jag mer än bara det. Mitt liv kretsar kring sorg, vänner, kärlek och min blogg.
Det som allmänheten ser är det goda, det bra med mig men när ingen ser eller hör är jag en tjej som ofta gråter, klagar och sörjer. Jag sörjer min pappas död, jag saknar honom så mycket att jag själv önskar att jag var död, men vad kan jag egentligen göra? Det händer inte så ofta att jag pratar om det, mina kompisar ställer lite frågor, jag svara men inget mer.

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0