LUSPANK

Idag har jag som sagt varit på stan med Jullan , Elle och Soffs . Mycket roligt, men faan vad jag har ont i fötterna :(
Men har inte ett öre kvar, är verkligen luspank..
Hade bara lite kvar på mina present kort på H&H så jag passade på att köpa lite grejer som jag behövde.
På vägen hem träffade jag Fille & Nisse, dom hade typ inte gjort mkt mer än att chatta med Nonno och tittat på film, tror jag iaf. Simon och Petter var också där (Filles lillebrorsa och min lillebrorsa) dom är ganska störiga eller ska jag jag vara ärlig, hel knäppa. Tröttnade på dom så jag gick hem, och fotade mina två ''mini'' köp och sen slö tittade jag på nått pogram och nu sitter jag här och skriver detta.



Färgstarkt är min kommentar till detta nagellacket, orange från H&M , 29:-



Doftar så fräscht , Nivea, hittat på H&M, 19:-

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0