LÄNGTAR

Gud, jag längtar så tills skolan börjar, men ändå inte. Jag menar allt arbete och all den viktiga kunskapen den bara rinner genom , den stannar aldrig. Men i år har jag bestämt mig för att jag ska vara duktigare i skolan och hålla reda på mina saker, inte tappa bort något. Det är sista året innan jag börjar på svane, börjar bli lite ''smått'' nervös inför det, en helt ny skola är lika med helt nya vänner. Jag har lärt mig sånt under min uppväxt har gått på tre olika, denna som jag går på nu är defenetivt bäst. Men nu ska jag faktiskt duscha, skriver sen igen :)

Eran skol älskare & hatare, Essy


Kommentera
Postat av: Camilla Aggeborn

Vad tycker du om att Nils åker snålskjuts på blondinbellas kändiskap? EN stor diskution i min blogg.

2008-08-14 @ 19:27:06
URL: http://myrrah.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0