KISSIE vs BLONDINBELLA

Många gånger har jag tagit upp detta ämnet ''andra bloggar'' men nu tänkte jag fråga er.
Vilken blogg tycker ni är bäst Kissie (Alexandra Nilsson) eller Blondinbella (Isabella Löwengrip) ?

Jag tycker att Alexandra Nilssons blogg ''Kissie'' är.. hmm...
Ytlig på något sätt, eller nej, kanske inte på det sättet men jag tycker det är mer intressant att läsa Isabella Löwengrips ''Blondinbella'' för att hon lever sig in i det mer, hon lever för sin blogg det kanske ''Kissie'' gör också men hon verkar från utsidan vara den ytliga,rika blondinen.
Tro nu inte att jag hatar alla blondiner, jag menar, skit samma det är bara en färg på håret.. whats the big deal? O.o
Jag har inget emot Alexandra Nilsson det är bara det att Isabella Löwengrip har en bättre blogg, enligt mig, sen får ju folk säga vad dom vill.

Kommentera
Postat av: Sandra R

SV: Oj, jag har ingen som helst aning! Men ett ex. är godis, hur det påverkar än med alla färgämnen t.ex. Man har ju gjort undersökningar att man inte kan koncentrera sig eller fokusera på något så bra när man ätit godis. Och du kan ta reda på om det skadar kroppen, någon kroppsdel eller så. Jae, lite sånt där :)

2008-08-26 @ 19:30:49
URL: http://frokensandra.webblogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag tycker inte att Kissie är bra

2008-08-26 @ 20:06:28
URL: http://frokensandra.webblogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0