KÄNNER MIG NERE

Har nattat över hos Elle så jag har inte skrivit på ett litet tag. Men besökarna har sjunkit :( Är jag verkligen så usel på att blogga? Sitter fram för min HP och skriver och så läser jag OKEJ, sjukt bra tidning, LOVE IT!
Lyssnar på ett nytt band bland alla mina tankar, GazzetE <3
Där uppe spelar Iben, Folke, Henrik, Mamma och Micael så dålig musik typ nån barnskiva som spelades hela min vistelse på Öland, *suck*.
Letar efter nya , ''favvo'' bloggar. Något förslag, kanske just din blogg blir min nästa favorit :)
Just nu mår jag så jävla dåligt, hela mitt liv är en ända röra som inte går att städa upp den bara ligger där och ruttnar sönder :( Bloggen är såklart en del av min räddning , här kan jag bara skriva av mig.
Vänner är en del av min räddning också men ingen verkar vara hemma... :( Dåligt!

Mamma har fått fnatt, igen!
Eller ja, när vi har gäster blir hon så konstig hon måste fixa och städa hela tiden. Nu har hon gjort en trerättersmiddag.. GUD! Ibland önskar jag bara att min familj var mer normal, men det finns inget normalt. Alla familjer är olika och det går väl bara att acceptera den familjen man har och leva med den, mycket mer kan man ju inte göra.


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0