JAG ♥ LISTOR

SOMMARENS BÄSTA - Öland, STHLM, Soffs, Elle, Linnea och Lukas


SOMMARENS STÖRSTA SAKNAD - Pappa och M <3


SOMMARENS BÄSTA - Tälta i Elles trädgård, Öland och Sthlm


SOMMARENS MISSLYCKANDE - Blindtarms operation


SOMMARENS SORGLIGASTE - Pappas... dödsdatum

SOMMARENS DÅLIGASTE
- Min blindtarm


SOMMARENS ROLIGASTE - Elle, Soff, Lukas, Linnea och... ÖLAND!


SOMMARENS MEST ANVÄNDA PLAGG - Svarta mjukis, svartvita linnet, svarta shortsen och... biknin


SOMMARENS STÖRSTA PLÅGA - Alla getingarna


SOMMARENS SNÅLASTE PERSON  - Mamma, Petter och Micael


SOMMARENS DUMMASTE PERSON - Petter, en av mina bästa vänner (i annan stad) och micael


SOMMARENS BÄSTA BLOGG - Min XD !! Nej.. men som jag läst mycket är www.frokensandra.webblogg.se


SOMMARENS KÄRLEK - M <3


SOMMARENS BÄSTA BILD - En på hela familjen när vi stannar och äter på våran bilsemester


SOMMARENS BÄSTA BOK - Hmm... har inte läst någon...


SOMMARENS BÄSTA FILM - Sex and the City

SOMMAR <333333333


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0