INTE SOM JAG TÄNKT MIG

Okej, mitt data köp blev inte särskilt lyckat. Jag har just nu 4000:- till en dator och jag har hittat en på www.datorbutiken.com för 3995:- men problemtet är alla försäkringar, virus pogram m.m. Och mina föräldrar skulle betala en del utav det och jag 500:- men jag har slarvat bort min femhundring. Dom är as förbannade på mig :(
Och till råga på allt så har jag en sån jävla saknad, jag saknar en person så mycket att jag håller på att dö men jag kan inte göra.... Är fast i mitt fängelse, hoppas ni har det bättre en jag.

Eran fånge , Essy

Kommentera
Postat av: Olle

Virusskydd behöver du inte betala för och de flesta försäkringar är ganska onödinga. Prova avast eller avg mot virus och skaffa brandväggen comodo.

2008-08-10 @ 19:50:42
URL: http://noposo.blogg.se/
Postat av: Becky

Essyy, önskade att jag kunde göra nått! <3

2008-08-10 @ 21:28:24
URL: http://bloggbecky.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0