IGÅR & IDAG

Som ni kanske märkte så skrev jag inte igår men datorn var så trög, det tog tio minuter innan jag kommit till blogg.se så jag gav helt enkelt upp.

IGÅR:

- Jag rensade ut på mitt konto på denna datorn för att jag får en ny till helgen !

- Jag var hemma hos Malte och måste bara skriva en liten sak som tillägg hans lillebror, Axel är grymt söt :)

- Sen var jag hemma och mamma har tjatat och tjatat om städning men enligt mig så ser mitt rum ganska städat ut.

IDAG:

- Jag vaknade tidigt, klockan 7:00

- Mamma har tvättat min blåa converse väska, tack mamma ! <3

Så nu har ni fått veta vad jag har gjort och dagens planer är att städa och kanske vara med en kompis, men bara kanske för vi ska har gäster vi halv fem och jag är en ganska slö städare. Men mer inlägg kommer det komma, blir så tråkigt utan inlägg på bloggen, vad ska man annars läsa? O.o

Kram eran nyvakna Essy


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0