♥ HUR?

Jag har hållt på nu och försökt hitta något ''intressant'' att skriva om, men jag lyckas liksom inte.
Men jag undrar fortfarande, hur blir man hörd som aktivbloggare? O.o
Jag bloggar mycket men det är inte så många som hör mig, hur gör man för att bli hörd?
Någon som har tips?
Jag har försökt det mesta, få personer i skolan att läsa och tipsa till andra m.m.
Men hur har ni gjort dela med er av era tips och skriv gärna också varför du började blogga.

Kram eran Essy

Kommentera
Postat av: Emma

Tips att få fler läsare? Kika in hos andra och lämna en kommentar ler Hitta en röd tråd som du bloggar om, att blogga om mode och kändisar är det ca en miljon till som gör... Men skriv om ditt intresse m.m. Jag skriver mkt om mitt liv som häst, hund och katt ägare och hur livet ser ut för mig. Sen skriver jag lite om förhållande och vänner, det är min röda tråd... Hitta din!! Kram på dig!! (Kika gärna in hos mig)

2008-08-07 @ 13:17:10
URL: http://emmaim.webblogg.se/
Postat av: Emma

jo visst är det kul att få kommentaren, det tråkiga är att folk verkar inte våga kommentera rikitigt, mest kompisar som vågar... Men bara blogga på.. När jag började hade jag ca 4-7 läsare per dag och igår slog jag rekord och hade 152 läsare... Så nått intressant kanske man skriver haha // ha det bäst!! KRAM

2008-08-07 @ 13:30:35
URL: http://emmaim.webblogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0